خبرگزاری سیمرغ

جدیدترین اخبار فناوری,ورزشی و پزشکی

خبرگزاری سیمرغ

جدیدترین اخبار فناوری,ورزشی و پزشکی

پرزنت و ارائه پاورپوینت با چند کاره ویکتورینوکس

پرزنت و ارائه پاورپوینت با چند کاره ویکتورینوکس

شما مقادیری سند در اختیار دارید که حاوی اسرار بسیار مهم تجاری هستند. اگر برحسب اتفاق و به خاطر سهل انگاریتان رقیبان به شرکت شما دست درازی کردند چه خواهد شد؟ در این حالت به ابزاری نیاز خواهید داشت که اسناد را از چشم نامحرم دور نگه دارد. این وسلیه چیزی نیست جز ابزار پرزنتیشن ویکتورینوکس با یک رمزگذار ۲۵۶ بیتی AES به حساب می آید. این وسیله یک چاقوی سوئیسی است که در جیب شما است.


این وسیله چیست؟

Presentation Master یک حافظه USB بسیار امن و یک چاقو سویسی چند کاره مینیمالیستی است به همراه کنترل کننده ای بلوتوث قدرتمند برای ارائه پاورپونیت به همراه نشانگر لیزری.


برای چه کسانی کاربرد دارد؟
تجار، متصدیان رسیدگی به حسابهای مشتریان، محققین و کلیه افرادی که نیاز به حفاظت بالای داده های خود داشته و نیز مرتباً مجبور به ارائه پاورپوینت باشند (والبته یک چاقو نیز به کارشان بیاید!) می توانند از این ابزار استفاده کنند.


طراحی:
شما یک درایو انگشتی در اختیار دارید که فقط کافی است آن را نصب کنید. علاوه بر رمزگذاری AES، این ابزار حاوی یک اسکنر اثرانگشت بیومتریک جهت دسترسی به اطلاعات است. و زمانی که شما بالاخره بعد از عبور از ایست های بازرسی به مکان امن درایو دسترسی پیدا کردید، قادر خواهید بود تنظیمات، بوک مارک ها، اسناد و فایلهای تصویری خود را بین کامپیوتر شخصی و درایو رمزگذاری شده خود به روز رسانی کنید و با این عمل در هر زمان و به راحتی، اطلاعات کامپیوتر شما در دسترس خواهد بود.


بهترین بخش:
این حافظه دارای چند لایه امنیتی است و اگر زمانی شخصی بخواهد فقط سخت افزاری را بکشند، درایو طوری طراحی شده که خود به خود از بین می رود. این هم بخش 007 ماجرا!


بخش غم انگیز داستان:
قیمت ۱۷۰ دلار حتی برای چنین سطح امنیت نیز گران است.
و اما سیستم عامل: ضمن عرض پوزش از کاربران مک، باید بگوییم فقط برای ویندوزی ها قابل اجراست.


یادداشت هایی از تست ابزار:
- راه اندازی درایو برای اولین بار دلهره آور است. شما مجبورید تمام ۵ انگشت دست خود را اسکن کنید و از این بابت درایو، کمی سخت گیر به نظر می رسد و به جزئیات گیر می دهد اما زمانی که این کار انجام شد شناسائی اثر انگشت شما با سرعت بسیار بالا و فقط با یک بار کشیدن دست انجام خواهد شد.

- اقدامات خارق العاده آنچنانی همچون قطع کردن انگشت نیز به سارقین اطلاعات کمکی نخواهد کرد چرا که اسکنر اثر انگشت، سطح اکسیژن موجود در خون انگشت را هم اندازه گیری می کند و انگشت قطع شده دیگر هیچ سودی ندارد (چون خونی در آن جریان ندارد)

- درایو همچنین حملات Brute Force هکرها را نیز به خوبی شناسایی کرده و وانمود می کند که کرک شده است و فولدرهایی با فایلهای ساختگی را به نمایش در می آورد.

- تنها راهی که به نظرم آن را امن تر می کند این است که همانند دستبند آن را به مچ دستم ببندم.



آیا باید آن را خریداری کنیم؟

بله، ولی فقط به شرطی که به چنین وسیله ای واقعاً نیاز داشته باشید و به طور منظم مرتباً از آن استفاده کنید، در غیر این صورت گزینه هایی بسیار ارزانتر از ویکتورینوکس در دسترسند که البته فاقد قابلیت نمایش اسلاید شو بوده ولی همان سطح امنیت را ارائه می دهند.


مشخصات کلی محصول

Victorinox Presentation Master
OS: Windows XP, Vista, 7

 Capacity: 8GB - 32GB

 Encryption: 256-bit AES

 Connectivity: Bluetooth 2.1

 Price: $171 for 8GB - $303 for 32GB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد