خبرگزاری سیمرغ

جدیدترین اخبار فناوری,ورزشی و پزشکی

خبرگزاری سیمرغ

جدیدترین اخبار فناوری,ورزشی و پزشکی

نکسوس پرایم و آیفون ۵ برای اکتبر

 گوگل نکسوس پرایم با صفحه نمایش ۴.۵  اینچی Super AMOLED HD با سیستم عامل اندروید بستنی حصیری و پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE در ماه اکتبر عرضه می شود.

زد دی نت: اطلاعات رسیده حاکی از آن است که گوگل نکسوس پرایم در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این در حالی است که آیفون ۵ هم در ۷ اکتبر عرضه خواهد.

تقابل عرضه گوشی دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل رقابت شدیدتری را ایجاد خواهد کرد.

نکسوس پرایم همانند نکسوس اس توسط سامسونگ تولید خواهد شد و علاوه بر صفحه نمایش ۴.۵ اینچی Super AMOLED HD، مجهز به پردازنده دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی OMAP4460 خواهد بود.

سایر ویژگی های نکسوس پرایم عبارتند از:

پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE

دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی در نور کم و فیلمبرداری فول اچ دی

دوربین جلویی یک مگاپیکسلی

فاقد دکمه فیزیکی منو

یک گیگابایت رم

ف ی ل ت رینگ همه سایتها به زودی رفع می شود!

خبر خوش وزرات ارتباطات بالاخره اعلام شد! مهندس وحید پناهی نگر در جمع پرشور خبرنگاران داخلی و خارجی گفت:به زودی به طور کلی سامانه *****ینگ به طور کامل غیر فعال و *****ینگ از روی همه سایتها برداشته خواهد شد.
وی در خصوص این دیدگاه خود افزود:ما معتقدیم که کاربران اینترتی ایران فهیم و آگاه هستند و نیازی نمی بینیم که بخواهیم به جای آنها تصمیمگیری کنیم و اساسا”از همان روز اول مسوولیت خود به صراحت گفته بودم که از مهمترین برنامه های اصلی و راهبردی این بنده حقیر همین رفع کلی *****ینگ است و امروز خوشحالم که توانستم این وعده و در واقع رویای خود را عملی کنم.
بنده بارها در جمع مسوولان گفته بودم که واقعا این راه غیر موثر و بی فایده است چون کاربران ایرانی باهوش و باسواد هستند پس چرا واقعا باید کاری کنیم که نتیجه ای ندارد؟! ما باید به جای این کارها باند اینترنت را به چند ده مگابیت بر ثانیه برسانیم! باید مسایل را ریشه ای نگاه و حل کنیم نه اینکه بیاییم معلول را درمان کنیم. باید علتها را یافت و مسایل را از ریشه بررسی و حل کرد.
من همین جا به شما قول میدهم به زودی محدودیت اینترنت خانگی که برابر ١٢٨ کیلوبیت است را هم لغو کنم! آخر چه معنا دارد؟ ما مگر چه چیزی از افغانستان کم داریم که باید میانگین سرعت نت در ایران از افغانستان و بورکینافاسو هم کمتر باشد!
ما کشورمان چند میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی دارد و همزمان بیش از یک میلیون دانشجو داریم. کجای دنیا می آیند اینترنت را اینگونه ***** کنند؟
وی درحالیکه به شدت توسط خبرنگاران تشویق میشد افزود:الان یکی از خبرنگاران یک برگه ای داد به من که به شوخی نوشته که یعنی من بیدارم خواب نمی بینم؟ من همین جا میگویم که خیر خواب نیستی عزیز جان کاملا بیداری! (سوت و تشویق و کف مرتب حضار است که ساختمان را میلرزاند)
من نمی دانم واقعا با این کاربران اینترنتی چه کرده اند که یکی بخواهد خبر خوش هم بدهد باورشان نمی شود!
مهندس وحید پناهی نگر که در جمع دوستان خود به صورت خلاصه v.p.n نامیده میشود ادامه داد:من چند وقت قبل سفری داشتم به کره شمالی! آنجا از وزیر ارتباطشان پرسیدم که شما معیار *****ینگ چی تعریف کرده اید؟ گفت ما اصلا *****ینگ نداریم!!!
وی درحالیکه به خبرنگارانی که به رویش شاخ و دم در فوق و تحت خود دچار شده بودند لبخندی ملیح و نگاهی عاقل اندر عاقلتر می کرد افزود:
با تلاش و همت مثال زدنی متخصصان داخلی کشور کره جنوبی! که واقعا فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و نشان دادند تحریمهای ایران بر روی آنها هیچ اثری ندارد بالاخره اینترنت ملی در فاز صفر و نول یک! به زودی راه اندازی می شود و با توجه به اینکه پس از راه اندازی اینترنت ملی دیگر اساسا”دسترسی به شبکه جهانی اینترنت ناممکن است، در اقدامی خداپسندانه قصد داریم سامانه *****ینگ را به طور کلی غیر فعال کنیم! من همین جا اعلام میکنم که در اولین روز راه اندازی شبکه ملی اینترنت فیسبوک را هم رفع ***** خواهیم کرد!!!!

فایرفاکس ۶ نسخه نهایی منتشر شد.

فایرفاکس ۶ آمد


با گذشت کمتر از دوماه از انتشار فایرفاکس ۵ نسخه نهایی، موزیلا نسخه نهایی فایرفاکس ۶ را منتشر کرد.

به گزارش ایتنا، روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ فایرفاکس ۵ نسخه نهایی منتشر شد و حال پس از گذشت کمتر از ۶۰ روز نسخه نهایی فایرفاکس ۶ آماده دانلود می‌باشد.

رویه موزیلا برای ارائه فایرفاکس پس از ارائه نسخه نهایی فایرفاکس ۴ در نوروز ۱۳۹۰ تغییر کرد.

شایان ذکر است نسخه نهایی فایرفاکس ۵ کمتر از سه ماه بعد از نسخه نهایی فایرفاکس ۴ و نسخه نهایی فایرفاکس ۶ کمتر از دوماه از انتشار نسخه نهایی فایرفاکس ۶ ارائه شد.

بدین ترتیب اگر رویه موزیلا مثل دو نسخه پیش ادامه پیدا کند، نسخه بتای فایرفاکس ۷ تا چند روز دیگر ارائه خواهد شد.

برای دانلود فایر فاکس ۶ نسخه نهایی اینجا کلیک کنید.

پاسخ به سوالات دوستان

مجتبی

ممنون از پیشنهادتون اگر دوست داشتید مطلب ورزشی اونم مطلب درباره ورزش رزمی مینویسم براتون

======================

با سلام و تشکر از دوست عزیز لطفا شما آیدی و ایمیل رو به ما بدین تا ما براتون دعوتنامه بفرستیم و اینجا به عنوان نویسنده فعالیت کنین

هنگام تعمیر رایانه کنار تعمیرکار بمانید

fix pc.JPG
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی استان تهران از دستگیری جوانی که با نصب دوربین در سیستم کامپیوتر خانواده دختر مورد علاقه‌اش، از مسائل خانوادگی آنان مطلع شده بود، خبر داد.

ادامه مطلب ...

حذف نام ایرانسل از لیگ برتر فوتبال

با دستور وزیر ورزش و جوانان نام لیگ برتر فوتبال خلیج فارس باقی می‌ماند و استفاده از نام دیگر مجاز نخواهد بود.

ادامه مطلب ...

استفاده از «اس‌ام‌اس» برای سرقت خودرو

محققان موسسه iSec Partners متخصص در عرصه کشف تخلفات انفورماتیکی، با فعال کردن یک مینی شبکه GSM تلفن همراه در یک خودروی «سوبارو» سیستمی را آزمایش کردند که اجازه می‌دهد رمز عبور سیستم‌های امنیتی خودرو از طریق کلید الکترونیکی دزدگیر ردیابی و به صورت فرمت «اس‌ام‌اس» به روی تلفن همراه منتقل شود.

این سیگنال از طریق یک دستگاه تلفن همراه هوشمند بر پایه سیستم عامل «آندروید» ردیابی شد. این تلفن همراه با استفاده از این سیگنال توانست در مدت چند ساعت اطلاعات کافی برای بازکردن در خودرو و روشن کردن موتور را بدون نیاز به سوئیچ به دست آورد.

این پژوهشگران که نتایج یافته های خود را در کنفرانس کلاه سیاه ۲۰۱۱ در لاس وگاس ارائه کردند به دلیل اینکه روش کار خود را در اختیار سارقان خودرو نگذارند وارد جزئیات بیشتر نشدند و تنها اظهار داشتند که این، یک مشکل امنیتی جدی در مورد کلیدهای الکترونیکی دزدگیر خودروها است.

بر اساس گزارش تام هاردور گاید، این کارشناسان توضیح دادند که این سیستم سرقت رمزهای عبور می‌تواند در بسیاری از عرصه‌ها و نه تنها خودروها کاربرد داشته باشد، چراکه نرم افزارهای بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی از دوربین‌های مداربسته تا سیستم‌های کنترل ترافیک و کنترل امنیت بزرگراه‌ها از طریق سیستم‌های پیام کوتاه شبکه «جی‌اس‌ام» موبایل به روز می‌شوند.

وعده نابودی فیس‌بوک در چهاردهم آبان

گروه هکری انونیموس (Anonymous) که این روزها بر خلاف معنای نام خود، نام بزرگی برای خود دست و پا کرده است در اطلاعیه‌ای وعده داد که در روز پنجم نوامبر (۱۴ آبان) شبکه اجتماعی فیس‌بوک را به جرم نقض حریم خصوصی کاربران به طور کامل نابود کند.


Facebook-vs-Anonymous

ادامه مطلب ...