خبرگزاری سیمرغ

جدیدترین اخبار فناوری,ورزشی و پزشکی

خبرگزاری سیمرغ

جدیدترین اخبار فناوری,ورزشی و پزشکی

بزرگ‌ترین مرکز ثبت‌ دامنه در جهان فروخته شد

اگر تا به حال نام مراکز مشهور ثبت دامنه‌های بین‌المللی را شنیده باشید، قطعا GoDaddyبرایتان آشنا خواهد بود. این مرکز بزرگ‌ترین پایگاه ثبت دامنه‌ها است که در روز گذشته با قیمتی بالغ بر 2.25 میلیارد دلار به فروش رسید تا از این پس سه شرکت بزرگ به صورت شراکتی، مالک جدید این مرکز ثبت دامنه مشهور و شناخته شده باشند.

godaddy.jpg

از هفته گذشته، صحبت‌هایی مبنی بر فروش این مرکز بزرگ شنیده می‌شد که بالاخره در روزهای گذشته، این خبر به واقعیت پیوست و این شرکت صاحب مالکان جدیدی شد. بنیان‌گذار GoDaay، گفتگویی را با مجله لس آنجلس تایمز انجام داد و در آخرین اظهارات خود نیز این‌طور بیان کرد که این تغییر مالکیت می‌تواند به نفع این مرکز بزرگ ثبت دامنه‌های بین‌الملی باشد و تصمیم گرفته شده با توجه به شرایط پیش رو، مناسب و به جا بوده است.

بسیاری از افراد، مرکز ثبت دامنهGoDaddy را با تبلیغات و صحبت‌های جالب توجه بنیانگذار این شرکت شناخته‌اند. تبلیغ‌های گوناگون و جالب توجه این موسسه در مسابقات Super Bowl، در شناخته‌تر شدن آن نیز تاثیر گذار بوده‌ است. این مرکز از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ با رشد ۲۵٪ مواجه شده است و فروش ۹۴۷ میلیون دلاری را تجربه کرده است. 

 

منبع خبر:kharazmi.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد